mandag 10. september 2012

Jeg har blitt blogger!

Da har det visst blitt blogger av meg også.. Jeg oppretta denne bloggen for å skrive om livet her på Gå Ut Senteret og livet når jeg drar ut til Ecuador. Hvor mange innlegg som kommer til å komme er uvisst, men vi får se.

Kan i alle fall begynne med å si at jeg storkoser meg her i Hurdal! Alle folka her er herlige, og det er fantastisk å være et sted hvor alle er kristne! Jeg kommer nok til å skrive mer om skolen senere.

Dette er huset hvor jeg bor sammen med 12 andre.

Vi er fordelt på tre team; team Ecuador, team Senegal og team Nepal. Det er virkelig en herlig gjeng! Vi har blitt kalt "huset med det rare i", og det med rette. Det er mange originale og morsomme mennesker her, og vi har det veldig bra sammen :)

Nå er det snart husmøte, noe vi har hver mandag, og det er kombinert kveldsmat, bibelgruppe og møte. Nå er det noen som er i full gang med å lage cupcakes til husmøtet, så dette blir bra!

¡Dios te bendiga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar