torsdag 8. november 2012

En liten oppdatering og masse bilder

Nå har det visst blitt endel dager siden sist, men jeg storkoser meg fortsatt her nede!
Dagene går til mye forskjellig; språkskole, teamsamling, møte med Edel, henge med familien, gå rundt i byen og mye mer. På lørdag og søndag var jeg med familien i kirken de går i, det var en opplevelse! Det var noe helt annet enn det jeg er vant til, det var nemlig en pinsekirke med mye halleluja, og et band med i alle fall 10 personer. Det gikk relativt greit å forstå det meste som ble sagt, men det krevde en god del konsentrasjon.

I helga var tanta og den eldste datteren på besøk, det var veldig koselig, men særlig tanta var det litt vanskelig å forstå. Det er fordi hun bor ved kysten, der snakker de FORT og en litt annen aksent. I går hadde vi besøk av mer familie, nærmere bestemt fetteren til vertsfaren min, sammen med familien sin. Han har tre barn, og den minste som er 2-3 år er helskjønn! Det er rart at en som er så liten kan snakke mer spansk enn det jeg kan!


Har ikke tid til den helt store oppdateringen, men det kommer i alle fall noen bilder :)


Dette er vertsfamilien min utenom moren, og med tanta deres. Dette er fra feiringen av Loidas 16 årsdag.
På søndag spiste vi middag på restaurant, det var sykt billig! Det jeg spiste kostet 2.10 USD, altså rundt 12 NOK.
Vi har kjøpt oss alpakkajakker!
Cuenca!
Da vi var på markedet her om dagen kjøpte vi Guava. Jeg synes det var en smule spesielt, i alle fall siden man skulle putte hele greia i munnen..
Kathrine og Lars likte imidlertid Guavaen :)
Kathrine var ikke helt fornøyd med forholdene til disse hundene på markedet.
Litt grusomt å tenke på at disse søte små er en typisk matrett her i Ecuador..
Mitt flotte team! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar