fredag 9. november 2012

Joggeturen..

 Ja, da har Kathrine og jeg prøvd oss på å jogge her i Ecuador. Vi var litt spente på hvordan det skulle gå i og med at Cuenca ligger på 2500 moh. Før vi begynte å jogge hadde vi begge sausa oss inn med solkrem, det har nemlig vært strålende sol i dag. Litt etter at vi begynte å jogge, begynte det imidlertid å PØSREGNE! Det var ikke bare litt regn for å si det sånn. Jeg ble like våt som om jeg hadde hoppa i elva, muligens noe på grunn av at vi hoppa i mange av de vanndammene vi så, men det er en annen sak. Når det komme r til å jogge i høyden, så merka vi litt til det, men vi har faktisk vendt oss ganske bra til høyden tørr jeg påstå. Men så har vi jo vært her i litt over to uker nå.

Må bare slenge til at jeg spilte piano i dag. Jeg tror aldri at jeg har blitt så glad av bare å trykke på tangentene og høre at det kommer lyd. Det er noe med det at du vet ikke helt hva du har før du ikke har det. Jeg er i alle fall glad at jeg har tilgang på piano nesten de to neste ukene. Vet ikke om det er piano i huset vårt i Tambo, så lurer på hvordan jeg skal klare meg uten i 4 måneder. Enten får jeg kjøpe meg ett, eller så kanskje jeg kan lære meg gitar?

Her kommer det i alle fall noen bilder av to stk klissvåte jenter :) (må bare beklage bildekvaliteten, men sånn går det når man tar på auto fordi noen andre skal ta bilde, og kamera setter ISOen på 3200..) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar