mandag 10. desember 2012

Jeg har spist cuy!

Det har vært noen innholdsrike dager siden jeg sist skrev, vi har blant annet vært i Salinas, vi har flyttet inn der vi skal bo resten av oppholdet, vi har begynt å jobbe på Mushuk Kawsay, vi har møtt de to norske voluntørene som jobber på den samme skolen som oss, vi har spist cuy(marsvin), vi har vært med i ungdomsgruppa i kirken og vi har vært på kichwagudstjeneste. Dette innlegget ble egentlig skrevet på fredag, og siden det har vi også hatt en helg i Cuenca og kjøpt julegaver.. Eller det var i alle fall planen..

Det har blitt en stund siden jeg skrev sist, men det er på grunn av dårlig nettilgang. Foreløpig har vi ikke nett der vi bor, men nettet på skolen har blitt fikset, så vi får bruke det.

Først og fremst må jeg si at jeg digger å bo her i Coyoctor! Det ligger mellom Tambo og Cañar for de som er interessert.. Og det er en storslagen natur her, helt fantastisk!
Huset vi bor i er kjempefint og stort. Det skal faktisk bli et hotell..
Har ikke vi et fint hus kanskje?



Og for en natur vi bor i
Det er helt fantastisk!
Vi fikk lov å ri på hesten til vaktmesteren, det var veldig gøy! Og det var utrolig kult å ri med westernsal :)

Stil!
ADVARSEL!! For dyrevenner(spesielt marsvinelskere) kan følgende bilde være meget traumatisk..

Dette er et stekt marsvin.. Som vi spiste..
Mer om ukene som har gått kommer, så følg med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar